קידום אתר בגוגל – כך תשלבו את הרשתות החברתיות בקידום

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רוצים לדעת איך ניתן לשלב את הרשתות החברתיות בתהליך קידום אתר בגוגל בדרך הכי אפקטיבית, מועילה ונכונה? הגעתם למקום הנכון. בדיוק לשם כך הכנו לכם פוסט זה – המציג 6 דרכים מועילות לשילוב הפעילות שלכם בפלטפורמות החברתיות בתהליך קידום אתרים אורגני בגוגל.

6 דרכים לשילוב הרשתות החברתיות בקידום אורגני

1. שתפו בסטורי את התכנים שאתם מעלים לאתר שלכם

העלאתם לשונית או פינה חדשה באתר שלכם, או אולי פרסמתם מאמר חדש בבלוג של האתר? שתפו זאת בסטורי שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם העסקיים שלכם, והוסיפו קישור לתוכן המתאים באתר שלכם. מדובר בדרך הקלאסית והיעילה ביותר לשילוב הרשתות החברתיות בתהליך הקידום האורגני. זה יעזור לכם גם להיות פעילים יותר בעמודים העסקיים ברשתות החברתיות, וגם יביא תנועה נוספת לאתר שלכם, ולכן אל תוותרו על זה.

2. שמרו את הסטוריז ששיתפתם בהיילייטס

לאחר ששיתפתם את התכנים מהאתר שלכם גם בסטורי, אתם יכולים לנעוץ את הסטוריז הללו ולאגד אותם בהיילייטס ייעודי בעמוד האינסטגרם העסקי שלכם. לשימוש בהיילייטס באינסטגרם יש הרבה יתרונות, כמו העובדה שזה מאפשר לכם להציג את הסטוריז שאתם יוצרים ליותר מ-24 שעות, וכן העובדה שזה מעשיר את התוכן בעמוד האינסטגרם שלכם, ויוצר יותר עניין בקרב המשתמשים שנכנסים לעמוד שלכם. ולכן, רצוי שתשמרו את הסטוריז שאתם מעלים לאינסטגרם בהיילייטס מתאימים.

3. העלו את תכני האתר גם כפוסטים

חוץ מהעלאת טיזרים למאמרי הבלוג בתור סטוריז, אתם יכולים להשתמש בתכני האתר שלכם גם ליצירת פוסטים מעניינים לעמוד העסקי שלכם ברשתות החברתיות. למשל, אם כתבתם מאמר לבלוג שלכם, נניח על קידום אתר בגוגל – אתם יכולים להעלות את עיקרי הדברים מהמאמר בתור פוסט בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין או בכל רשת חברתית אחרת בה הקהל של העסק שלכם נמצא. זה יעזור לכם ביצירת תכנים מקוריים נוספים לפלטפורמות החברתיות, ובהגדלת תנועת הגולשים הנכנסים לאתר שלכם (אם תוסיפו קישור לאתר שלכם מאותם פוסטים). בנוסף, זה יסייע לכם לשמור על אחידות תכני המותג באפיקים השונים בדיגיטל.

4. שתפו את הפוסטים בקבוצות פייסבוק או בקבוצות תמיכה

אחרי שהעלאתם את הפוסטים המפנים לעמודי האתר שלכם – תוכלו לשתף אותם בקבוצות רלוונטיות בפייסבוק, במטרה לקבל יותר חשיפה גם לעמוד הפייסבוק וגם לאתר שלכם. לדוגמא, את הפוסט שלכם עם עיקרי הדברים מהמאמר שהעלאתם על קידום אתר בגוגל – תוכלו לשתף בקבוצות פייסבוק העוסקות בשיווק באינטרנט או קידום אתרים. בנוסף, כדי לקבל יותר חשיפה ומעורבות עם העמוד העסקי שלכם ברשתות החברתיות, ועל הדרך גם עם האתר שלכם, אתם יכולים גם להשתמש בקבוצות תמיכה, כמו קבוצות ווטסאפ לתמיכה הדדית באינסטגרם.

5. הוסיפו קישור לאתר ב-Bio באינסטגרם

המקומות היחידים בהם ניתן לשים קישורים לחיצים באינסטגרם הם ב-סטוריז (אם יש לכם יותר מ-10 אלף עוקבים), וב-Bio – שזהו התיאור בפרופיל האינסטגרם שלכם. מכיוון שלא ניתן, להוסיף קישור לחיץ בפוסטים של אינסטגרם, כדאי מאוד שלפחות תנצלו בחוכמה את המקומות בהם כן ניתן לשים קישורים שיהיו קליק-אביליים. ולכן, חשוב מאוד שבעמוד העסקי שלכם באינסטגרם תוסיפו קישור לאתר שלכם – שיופיע בדיוק מתחת לתיאור העמוד. בנוסף, רצוי שתוסיפו בסוף התיאור הנעה לפעולה כמו “לכניסה לאתר לחצו על הקישור המופיע למטה”. אפשר גם להוסיף אימוג’י של יד המצביעה כלפי הקישור לאתר המוצג מתחת.

6. ערכו הגרלות שיביאו לכם יותר חשיפה גם באתר וגם ברשתות החברתיות

עוד דרך מעולה לשילוב הרשתות החברתיות בתהליך קידום אתר בגוגל היא לערוך הגרלות המשלבות בין שני אפיקים אלו. למשל, אתם יכולים להעלות פוסט עם הגרלה בבלוג באתר שלכם – ולהגדיר את אחד מתנאי ההגרלה כך שיביא לכם יותר תנועה לעמוד העסקי ברשתות החברתיות. למשל, אחד מתנאי ההגרלה יכול להיות ‘עשו לנו לייק בפייסבוק’ או ‘עקבו אחרינו באינסטגרם’. וכך גם להפך – אתם יכולים להעלות הגרלה באינסטגרם או בפייסבוק העסקי שלכם, ולבקש מהמשתמשים שיירשמו לניוזלטר דרך האתר שלכם