איך לבחור חברה לבניית אתרים?

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

החלטתם לבנות אתר אינטרנט חדש לעסק שלכם – מעולה. אם תתחילו לחפש ברחבי האינטרנט חברה לבניית אתרים תראו מגוון רחב של חברות ופרילנסים בתחום אשר מציעים לכם אתר אינטרנט חדשני בעיצוב מותאם אישית ומחרי משתלם במיוחד.

אז איך בוחרים את החברה או הפרילנס המושלם לבניית אתר? כל זה במדריך הבא.

בניית אתרים זה תחום רחב שמורכב משפות שונות, ממשקים רבים וסוגים שונים של חברות ובונית אתרים המציעים אתר בפלטפורמות שונות.

ישנן חברות המציעות אתר בעיצוב אישי והטמעת העיצוב נעשית על ידי ממשק פתוח (לדוגמת וורדפרס) או בממשק סגור (כמו וויקס) וישנן חברות המציעות בניית אתר בקוד מותאם אישית.

אז איך נבחר חברה לבניית אתרים?

פלטפורמה לבניית האתר 

קבלו הצעות מחיר שונות ובדקו באילו פלטפורמה מתכננת החברה לבנות את האתר שלכם. ההמלצה שלנו היא בניית אתר בוורדפרס כי רק כך תוכלו לשלוט באתר שלכם לגמרי בעצמכם מבלי להצטרך מתכנת לכל פעולה קטנה.

גם מדובר במערכת שגוגל מאוד אוהבת ונותנת עדיפות גדולה לאתרים הנבנים במערכת זו.

ניסיון

בדקו מה הניסיון של החברה או של בונה האתר המיועד שלכם. אתם לא רוצים להיות שפן הניסיונות שלו ולהיות בין לקוחותיו הראשונים ולכן כדאי לבחור בחברה או בפרלינס בעל ניסיון רב עם מגוון רחב של עבודות בתיק העבודות שלו.

מה קורה ביום שאחרי?

לפני שנכנסים לתהליך של בניית אתר חשוב מאוד להבין מה קורה ביום שאחרי שהאתר מוכן – האם האתר וכל הקבצים שלו הם בבעלותכם או בבעלות החברה שבנתה אותם?

נכון שההגיון אומר שכל הקבצים צריכים להיות שלכם אבל נתקלנו במקרים בהם שמענו שהחברה שבנתה את האתר החליטה שהקבצים שלה. לא הגיוני לא?

אז למה עדיף אתר בקוד פתוח על פני אתר בקוד סגור?

אתרים בקוד פתוח עדיפים על פני אתרים בקוד סגור ואנחנו נסביר – תחשבו על ממשק סגור אשר כל השליטה בו נעשית על ידי החברה שבנתה ופיתחה את הממשק.

לרוב בפלטפורמות הסגורות האפשרויות מוגבלות וכל פעולה קטנה צריכה לעבור דרך החברה שבנתה את האתר.

לעומת זאת, שאתר נבנה בקוד פתוח, ישנם מספר גדול של יותר של אנשים שיכול לבצע את הפעולות שתרצו (אפילו תוכלו לעשות זאת בעצמכם). זה יוזיל לכם משמעותית את עלויות האחזקה ותוכלו לקבל מגוון רחב של יותר של אפשרויות בתהליך בניית האתר שלכם.

 

בנוסף, חשבתם פעם מה קורה במידה והחברה שבנתה לכם את האתר פושטת רגל? כנראה שאתם פושטים רגל ביחד איתה ולכן כדאי ללכת על קוד פתוח, שגם במידה ולא ממשיכים לפתח אותו הוא נשמר באותה תצורה ולא ניתן להוריד אותו מהאויר.

 

שאתם בוחרים בחברה לבניית אתרים או בבונה אתרים פרטי, חשוב שתעברו טוב טוב על תיק העבודות שלו ובדקו האם אתם מתחברים לעבודות, האם האתרים שלו מהירים, יפים ותואמים את העסק שלכם מבחינת היקף הלקוחות

 

בהצלחה.