מהי רשת החיפוש של גוגל?

קידום אתרים בגוגל - websteps

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

גוגל הודיעה לאחרונה כי תמונות גוגל הם כעת חלק מרשת החיפוש של מודעות הקניות שלה, אבל מה זה אומר בעצם? יחד עם רשת החיפוש של גוגל, רשת המדיה היא המקום אליו משווקים המקומות כאשר הם לומדים כיצד להתנהג בעולם הפרסום המקוון.

זה שונה מרשת החיפוש בכך שהיא מורכבת מרשת של מיליוני אתרים, סרטונים ואפליקציות בהן ניתן להציג מודעות. זה מאפשר לרשת להרחיב את טווח הקמפיינים הפרסומיים מעבר לרשת החיפוש של גוגל.

אם אינך יודע מהי מודעה ברשת החיפוש של גוגל

ייתכן שלא תדע שאתה מנהל קמפיין חיפוש רווחי משלך. אחת הצורות הידועות ביותר של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים הפועלים ברשת החיפוש של גוגל היא היכולת להפעיל קמפיין שיווקי דיגיטלי ברשת זו.

רשת החיפוש של גוגל מופעלת על ידי מילות מפתח, כאשר מודעות המופיעות ברשת המודעות מבוססות על ערכות נושא ורשימות מילות מפתח. באפשרותך להציג מודעות ברשת על ידי בחירת הדף האופטימלי לתצוגה, וכן לפי מילת מפתח.

רשת החיפוש מספקת גם מיקוד ספציפי למילת מפתח

כלומר מודעות מופיעות כאשר חיפוש, כולל מילות מפתח, נכנס לגוגל. המשמעות היא שכאשר אתה מקליד את מונח החיפוש שלך בגוגל, דף התוצאות של מנועי החיפוש יופיע אוטומטית כאילו היה חלק מרשת מנועי החיפוש של גוגל. קמפיינים ברשת החיפוש פועלים על ידי שיוך מילות מפתח של AdWords למילים ולביטויים שמישהו משתמש בהם כדי לחפש את גוגל. מיקומי תנועה ומודעות מחולקים לפי מונחי חיפוש, נושאי חיפוש ומונחי חיפוש כגון “חיפוש”, “Google” ו- “AdWords”.

מודעות PPC ברשת החיפוש של גוגל

מודעות PPC ברשת החיפוש של גוגל מופעלות כאשר משתמש מקוון מבצע שאילתת חיפוש באמצעות מילת מפתח או ביטוי ספציפיים והמודעה מופיעה משני צידי תוצאות החיפוש אם אתה מפרסם של Google, אתה יכול להתאים אישית את הצעות המחיר של השותפים שלך ברשת החיפוש של גוגל כדי לייצר יותר תנועה מאשר בחיפושים הרגילים של גוגל. מודעות ברשת החיפוש מופיעות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, וגוגל מציגה מודעות על סמך קריטריוני החיפוש שלך ו הקשר של החיפוש. תהליך ההצעה הוא אוטומטי, כך שמוצגות מודעות עם מונחי חיפוש כמו “גוגל”, “חיפוש” ו- “AdWords” וכן ערכות נושא לחיפוש ומילות מפתח. מודעות רשת מופיעות באתרים, בסרטונים, באפליקציות וכו ‘. , אך לא בעמודי תוצאות מנועי החיפוש.

בין אם תבחר בחיפוש Google, מפות או קניות, מפות Google או קניות בגוגל תלוי כיצד תוכל להשיג את יעדיך. מומלץ לחלק את הביצועים שלך למספר קליקים שאתה מבצע לכל קליק, לא לפי כמות התעבורה שאתה מקבל.

ישנן שתי רשתות עיקריות בהן מפרסמים משתמשים, רשת החיפוש של גוגל ורשת המודעות. אפשרויות הפרסום של גוגל מחולקות לשלוש קטגוריות: חיפוש, מפות וקניות , מפות Google או קניות בגוגל וחיפוש Google.

מה ניתן לעשות בהגדרות הקמפיין?

בהגדרות הקמפיין יש לך אפשרות לבחור אילו מודעות יוצגו ואילו דפים ברשת החיפוש של גוגל מפות גוגל או שופינג בגוגל יציגו. בחירת מודעות ברשת החיפוש היא אחת מאפשרויות הפרסום הפופולריות ביותר של גוגל, כלומר תוכל להפעיל את המודעות שלך באמצעות מילות מפתח. זה מאפשר למודעה שלך להופיע בדף תוצאות החיפוש של כל אתר רלוונטי המהווה חלק מרשת המודעות של גוגל.

לאחר בדיקת התכונות השונות

ברור כי הבחירה ברשת המדיה של רשת החיפוש של גוגל היא האפשרות הטובה ביותר, אך אין לה הרבה מה להציע. אתה מוזמן לבחור איזו אפשרות היא המתאימה ביותר עבורך, אך לעת עתה, בדוק איזו רשת Google היא האפשרות הפופולרית ביותר במנועי חיפוש העומדת לרשותך.

אגב, גוגל הציגה אפשרות בשם רשת החיפוש Display Select. משתמשים יכולים להצטרף אם הם רוצים להציג מודעות, אך רק אם הם מועברים בצורה של וידאו בו הם יכולים לצפות בזמן קריאת הדוא”ל שלהם.

אם אתה חדש ב- AdWords, הייתי מציע לך להציב את המודעות שלך רק ברשת החיפוש של גוגל. אם אתה רוצה לראות תוצאות במהירות, רשת החיפוש ו- Google Ads הם המקומות היעילים ביותר להצבת מודעות.

כאשר אתה מנהל מסע פרסום ברשת החיפוש של גוגל

המודעות שלך יופיעו בדף תוצאות החיפוש כאשר מישהו יחפש מונח הרלוונטי לאחת ממילות המפתח במודעה שלך. פתח את חשבונך והצב שדה עם שותפי החיפוש שלך ב- Google ולחץ על “לחץ על רשתות ועל רשתות חיפוש”. אם ברצונך לכלול שותף חיפוש, לחץ על השדה “רשתות לחץ ורשתות חיפוש” ברשת החיפוש שלך. כאשר מודעה המוצגת ברשת החיפוש של גוגל מופיעה בתוצאות, המודעה תופיע בסדר שונה מזה של מודעות הטקסט המוצגות בחיפושים בגוגל.

בהגדרה רשת החיפוש של Google Ads מספקת מודעה המופיעה באותו סדר כמו התוצאות בהן המודעה מוצגת. הדרך הקלה ביותר להבין זאת היא שגוגל מתחילה בתיבת חיפוש בגוגל בביטוי “מה המשתמש רוצה לדעת?” המודעה מופיעה בדף תוצאות החיפוש בסדר שונה ממודעות הטקסט בחיפושים בגוגל.