מה הם מילות מפתח בגוגל?

מילות מפתח בגוגל - websteps

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כיצד מחקר מילות מפתח יכול לעזור לך בדירוג מנועי החיפוש: תגים בחיפוש של גוגל. כיצד ליצור ולעצב מילות מפתח לחיפוש של גוגל: כיצד מילות מפתח מייצרות תוצאות חיפוש טובות יותר במנועי חיפוש כמו גוגל?

כיצד לבצע מחקר מילות מפתח ב- SEO

כדי להמשיך במגמת SEO: כיצד למצוא את הדבר המתאים לעסק שלך: מחקר מילות מפתח הוא המפתח למציאת מילות מפתח לעסקים ולהבנת האופן בו הם יכולים לדרג ולדרג בגוגל. מדריך זה מראה לכם את מיטב כלי החיפוש במנועי החיפוש כדי למצוא את מילות המפתח שלכם בעסקים ולהבין כיצד לדרג מילות מפתח בגוגל ואיך לדרג אותן.

תוכל גם להשתמש במתכנן מילות מפתח

כדי לחפש רעיונות למילות מפתח בהתבסס על המוצר, הקטגוריה שלך או אפילו האתר שלך. בקיצור, אתה משתמש בתהליך החיפוש כדי למצוא, להעפיל, לתעדף ולשייך מילות מפתח לפוסטים, דפים או אתרים בודדים ולהשתמש בהם כבסיס לתוצאות מנוע החיפוש שלך. ברגע שיש לך רשימה ראשונה של מילות מפתח בסיעור מוחות, תוכל להשתמש במילות מפתח אלה כדי למצוא מילות מפתח נוספות באמצעות כלים. על ידי העתקה והדבקה של מילות מפתח בתיבת הביטוי של Word וסימון התיבה כדי להציג רק רעיונות שקשורים קשר הדוק למונח החיפוש שלך, תהיה לך גישה לרעיונות למילות מפתח שנוצרו על ידי החיפוש המוצע של Semrush. מתכנן מילות המפתח מציג את עשרת מילות המפתח הפופולריות ביותר בתוצאות החיפוש בגוגל. אתה יכול להתחיל להקליד את מילות המפתח שלך כמו “בלוג”, “מדיה חברתית”, “דפי נחיתה” או אפילו “אתר”, ומילת המפתח שלך תופיע בתיבה “מילות מפתח”.

כדי להפיק את המרב ממחקר מילות המפתח שלך, עליך לבחון משאבים בנושא קיבוץ מילות מפתח ונישות מילות מפתח. אם אינך בטוח באיזו מילת מפתח להתמקד, בדוק באתרי המתחרים שאליהם אתה מכוון לפני שתנסה רעיונות אחרים. בקש מאנשים לגלוש באתר שלך כדי לעזור לך להגדיר את מילות המפתח שלך לתוכן SEO ו- PPC. – כלי הצעה למילות מפתח בדרך כלל עוזר, כמו מתכנן מילות המפתח של Google Ads, המציע מילון תוכן של הצעות מילות מפתח חלופיות. תוכל גם להשתמש בפלטפורמה כמו מתכנן מילות המפתח של מודעות Google כדי לקבל המלצות למילות מפתח על סמך התוכן שלך והמתחרים שלך. אם אתה מחפש מילת מפתח שלא מיקדת, תוכל ליצור תוכן עבור מילת מפתח זו כדי למשוך יותר תנועה. לא משנה באילו מילות מפתח תשתמשו ליצירת ושיווק תוכן SEO, היו מודעים לכמה קל להשיג מיקום ותוכן חיפוש טובים באמצעות מילות מפתח אלו וקשייהם ומה ניתן לסווג לכל הזדמנות מילות מפתח.

הבא ודרך מתעלמת לעתים קרובות לגלות באילו מילות מפתח המתחרים שלך משתמשים באתרים שלהם, היא להשתמש בתכנון מילות המפתח של גוגל אדוורדס. תוכל גם לחפש בתוכן שלך באתר שלך אחר מילות מפתח וביטויים שניתן להוסיף לחשבון Google Ads שלך. מעקב אחר מילות מפתח הוא בעצם תהליך המעקב אחר מיקום האתר שלכם למילות מפתח מסוימות במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.

הידיעה כיצד לבחור מילות מפתח

הידיעה כיצד לבחור מילות מפתח ל- Google Ads תהיה החלק החשוב ביותר באסטרטגיית המעקב אחר מנועי החיפוש שלך

בהתחשב כיצד לבחור בהן. מילות מפתח הן מילים וביטויים המשמשים להתאמת המודעות שלך למונחים שאנשים מחפשים. השימוש האסטרטגי במילות מפתח מסייע למנועי החיפוש לראות את האתר שלך בזמן שאנשים מחפשים מילות מפתח. המונח “seo” הוא מילה או ביטוי שהמחפשים מקלידים בחיפושים (נקראים גם שאילתת חיפוש).

אם אתה משיק מוצר או שירות חדש או סתם פותח חשבון חדש, ודוח מילות המפתח אינו מועיל, תוכל להשתמש במתכנן מילות המפתח של גוגל כדי לקבל מושג ראשון על מילות המפתח לשימוש. מתכנני מילות מפתח יכולים גם להציע הצעות למילות מפתח קשורות כאשר אתה מתחיל לחקור מילות מפתח אפשריות לשימוש בקמפיין שלך. זה יכול לעזור לך לפתח רעיונות נוספים למילות מפתח המבוססים על התאמות מדויקות למילות המפתח שלך. אתה יכול לסנן את רשימת מילות המפתח על ידי חיפוש רק מילות מפתח או ביטויים המכילים לפחות 5 מילים או יותר, ובחירת המילים שלך עבור מילות מפתח אלה מבוססת על הרעיונות שיצרת עד אותה נקודה.

על פי Google Ads

הסכמה רחבה למילת מפתח היא למצוא שאילתת חיפוש הרלוונטית לגיוון של אותה מילת מפתח. זה יכול להיות מסוכן, מכיוון שניתן להציג מודעות לחיפושים שאינם כוללים מילות מפתח ברשימת מילות המפתח, בגלל יכולות הלמידה המכונה של גוגל.

מחקר זה נועד לחקור מילות מפתח עבור Google Ads וכן מילות מפתח עבור מנועי חיפוש אחרים כגון Google Analytics ו- Bing.

מטרת החיפושים במילות מפתח

היא לקחת את הזמן לברר אילו מילות מפתח סביר להניח שהמבקרים באתר שלך מחפשים ואילו אתרים הם בעלי פוטנציאל לדירוג גבוה בדפי תוצאות מנועי החיפוש עבור מילות מפתח אלה. Google Trends מאפשר לך להשוות את התדירות שאתה מחפש בשניות. מכיוון שגוגל מצפין יותר ויותר מילות מפתח מדי יום, הדרך החכמה ביותר להשיג רעיון למילות מפתח היא לגלות אילו אתרים כבר נמצאים. אופטימיזציה למנועי חיפוש מיישרת אתרים עם מילות מפתח אלה כדי להשיג דירוגים טובים יותר במנועי החיפוש.