איך בודקים קהל יעד

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הבן את שוק היעד שלך כדי להבין טוב יותר מי הם וכיצד תוכל להגדיר ולהגיע אליהם. במאמר זה תלמדו על מה אתם לא כותבים, כיצד אתם מגדירים אותם, לשם מה הם נועדו ומדוע עליכם למצוא אותם – מדוע הדבר קריטי להשגת יעדי השיווק שלכם. אציג חמש גישות בדוקות שיעזרו לך להגדיר ולהגיע לקבוצת יעד.

חשוב מאוד לגלות מיהו קהל היעד שלך ברשתות החברתיות ולפנות אליהם

ברגע שאתה מכיר את קהל היעד שלך, עליך להקפיד לעודד את הלקוחות הקיימים שלך ליצור איתך קשר ברשתות החברתיות שהם מעדיפים. עכשיו, לאחר שיש לך הבנה טובה יותר של משמעות קהל היעד שלך עבורך, הנה 9 טקטיקות שיעזרו לך למצוא אותן. היתרון בניתוח קהל היעד הקיים שלך הוא שאתה יכול לגלות מי נמצא בקבוצת היעד שלך ומי לא.

דרך טובה לגלות אם אתה מפריע לקהל היעד שלך

היא למצוא ולהצטרף לקבוצות פייסבוק בהן אנשים דנים בתחום העניין שלך. לאחר שמצאת והגדרת את קהל היעד שלך ברשתות החברתיות, תוכל להשתמש בטיפים אלה כדי להתחבר לעוד כמה מהם. הרשמה בתגובה לפוסטים חברתיים היא דרך נהדרת לברר אודות קהל היעד שלך ברשתות החברתיות, גם אם הם עדיין לא עוקבים אחריך.

לדוגמה

תוכל להשתמש בתובנות קהל של פייסבוק כדי להעמיק – מידע מעמיק על קהל היעד של האפליקציה שלך. ישנן מספר דרכים לנתח תוכן חברתי כדי למצוא את קהל היעד שלך באתרי מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ופינטרסט. המידע המידע שאתה אוסף כעת יתן לך הבנה טובה יותר כיצד לזהות את קהל היעד שלך ולמצוא את הדרכים הטובות ביותר לשווק אותו.

רוב הסיכויים שאתה כבר יודע מי קהל היעד שלך

אבל אתה לא יודע איך והיכן הם מתקשרים ברשת. אם אתם מתקשים להכיר אותם, הדרך הקלה ביותר להסתכל על הפנים היא לבחון את הלקוחות הקיימים שלהם. אז אתה יכול להתחיל לחשוב איך אתה מגדיר אותם ובאיזה מדיה חברתית הם משתמשים הכי הרבה. אינך יכול להגיע לקהל היעד שלך אם המדיה החברתית אינה מספקת מידע קריטי למשתמשים שלך.

אם אתה מקדיש זמן לניתוח שיווק ברשתות חברתיות

אתה נמצא במצב טוב להחליט איזו פלטפורמה מתאימה ביותר למטרות הקהל שלך וללמוד על התנהגות קהל היעד שלך ברשתות החברתיות. לאחר שהבנתם איזו דמוגרפיה משתמשת באילו רשתות חברתיות, תוכלו להשוות את קבוצות היעד שלכם לדוחות של משתמשי מדיה חברתית כדי למצוא את המתאימה לכם.

זוהי דרך נהדרת לראות היכן הקבוצה שלך צורכת תוכן, כך שתוכל לפתח אסטרטגיות שיווק מעשי לכל אחד מהם.

ראשית עליכם לגלות מי קהל היעד שלכם ברשתות החברתיות וללכת משם לשוק. אך לפני שתוכל להתחיל לרשום את דמוגרפיות היעד ואת סוגי הדפדפנים עבור כל אחד מהם, עלינו להבין מדוע אתה מפלח את רשימת קבוצות היעד הפוטנציאליות שלך – תנועה. לאחר שתיצור את הקהל שלך, תוכל להתחיל למקד לקהל זה באמצעות מודעות מדיה חברתית לעסק שלך. במקום פשוט לפרסם מודעות באתרי מדיה חברתית ולקוות שמישהו ילחץ על המודעה, יש לך יותר שליטה ולהשפיע על קהל היעד שלך לראות וללחוץ על המודעות שלך. עכשיו, כשתדע להגיע לאנשים ברשת על ידי זיהוי קהל היעד שלך ומציאתם ברשתות החברתיות, תוכל להתחיל למקד לידים רלוונטיים. לאחר שזיהית את קהל היעד שלך, צור אסטרטגיה להתחבר אליהם על ידי מעורבותם. עם הידע שזיהית עם קבוצת היעד שלך, אתה מתחיל למקד לידים רלוונטיים.

לפני שנעמיק בפרטי קהל היעד בואו נדבר תחילה על פרסונות מכיוון שאנשים רבים מבלבלים אותם. חשוב ביותר שתבין תחילה מי הם מנקודת מבט שיווקית, אחרת אתה מבזבז את זמנך. ברגע שלמדת כיצד לזהות את קבוצת היעד שלך, תוכל לתת לקבוצה זו שליטה. השתמש בידע החדש שלך בקבוצות היעד והתחל להתאים את מאמצי השיווק שלך לאנשים ולערוצים החשובים להם ביותר. הם יכולים לעזור לך בהחלטות השיווק שלך, באילו פלטפורמות הלקוחות הפוטנציאליים שלך ישתמשו ככל הנראה, לאילו פלטפורמות הם רוצים וכו ‘.

הרשתות החברתיות שתבחר עשויות להיות נשלטות על ידי קהל היעד שלך, אך יש עדיין מיליוני אנשים אחרים. אתה יכול לעבור ביניהם כדי לגלות אילו משפיעים עובדים הכי טוב עבור הקהל הספציפי שלך.

אם אתה רוצה להגיע לקהל היעד שלך, עליך לחבר אותם לאתרים שמעניינים אותם. אם התנועה האורגנית נמוכה, הפעל קמפיין PPC בכל מקום שיש דרך טובה להגיע אליו עד שיהיו לך מספיק אנשים באתר שהם בטוחים סטטיסטית.