קידום אתרים בגוגל

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

websteps מתמחה בקידום אתרים בגוגל. קידום בגוגל מחולק לשני חלקים מרכזיים קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן. websteps מעניקה שירות אישי לכל לקוח ודואגת לעשות מחקר מילות מפתח מקיף ובניית תוכנית אסטרטגית לקידום העסק שלכם.

אתה יכול לשמור על קניות ב- Google באופן אורגני או להוסיף מודעות להצעות בחינם הממוקדות לכסף שאתה כבר מוציא על פרסום. תוכל ליצור מודעות שופינג ראווה על ידי קיבוץ מוצרים קשורים למודעות דרך ממשק ה- API של Google Ads. תוכנית זו מאפשרת למשווקים לרשום מודעות מוצרים בתשלום באזורים שונים בגוגל, כולל חיפוש, מנועי חיפוש, AdWords, Google Analytics ומדינת מנועי החיפוש. גוגל מציגה דוחות אורגניים בתשלום ב- AdWords, שמעניקים למפרסמים תובנה לגבי שאילתות וביצועים במבט אחד.

היכן אפשר לשבל קידום אורגני וממומן

היכן שאורגני ותשלום סביר בדוק כיצד תוכל לשלב SEO ו- PPC במאמצי השיווק שלך במנועי החיפוש לקבלת תוצאות טובות יותר. הדרך הראשונה היא למקם את האתר שלך עם קידום אורגני  SEO גבוה בתוצאות החיפוש, והדרך השנייה הייתה להשתמש ב- Google Ads כדי להציב מודעות בראש התוצאות האורגניות לפרסום.

כשגוגל מזהה חיפוש כמניע מסחרי הוא מציג בראש הדף ארבע מודעות כדי לדחוף תוצאות אורגניות. מודעות אלה הן מודעות שהוצבו בפלטפורמת הפרסום של גוגל ומופיעות כתוצאה מכך. אמנם לפעמים שיווק דיגיטלי אינו נחשב לפרסום, אלא הוא למעשה פרסום, אך אתה יכול לדעת מהי מודעה לפי מה שהיא נראית.

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אם ברצונך להופיע בחלק העליון של העמוד

לחיפוש מסוים שבו גוגל מציגה מודעה עליך לעבור תהליך הצעת מחיר המכונה Google Ads (לשעבר Google AdWords). גוגל תציג בפניך מודעות בתשלום על סמך מונח חיפוש מוגדר וסכום הכסף שאתה מוכן לשלם עבור PPC. פירוש דירוג מודעות לרכישות הוא ש- Google קובעת באופן אלגוריתמי את תוצאות החיפוש הטובות ביותר עבור מונחי החיפוש הפופולאריים ביותר במנוע החיפוש. היתרון של שיווק P PC הוא שאתה משלם כאשר אנשים אמיתיים באמת לוחצים על המודעות שלך.

אמנם שיווק אורגני

הוא פיתרון ארוך טווח, קידום ממומן בגוגל בתשלום לקליק (PPC) יכול להיות דרך נהדרת עבור חברות לראות תוצאות במהירות. אם לובי ביולוגי הוא התוכנית ארוכת הטווח שלך, פרסום בתשלום יכול לעזור לך לקבל את התגמולים שלך במהירות, אך זו לא בהכרח האפשרות הטובה ביותר עבור העסק שלך.

אם אתה משתמש בפלטפורמה בתשלום של גוגל אדס, המערכת תגמול את השתתפותך על שיפור הדירוג האורגני שלך. אמנם מודעות בתשלום מכוונות למעשה תנועה לאתר שלך, אך לדירוג האורגני שלהן יהיו גם יתרונות עקיפים.

כאשר אתה מציג מודעות מוצרים בתשלום ב- Google Merchant Center, המוצרים שלך יופיעו באופן מיידי כמודעות אורגניות בחינם, בנוסף למודעות בתשלום רגילות. כשאתה משלם עבור מודעת מוצר, היא תופיע גם לעגלת הקניות שלך ובתוצאות החיפוש של גוגל.

פרסום בתשלום בגוגל ובפייסבוק

פרסום בתשלום בגוגל ובפייסבוק נוטה לשבת מעל תוצאות אורגניות ולהופיע בחלק העליון של תוצאות החיפוש

ולא למטה. אמנם זה לא אומר שיווק בתשלום הוא אפשרות טובה יותר משיווק אורגני, אך הבולטות שלו גורמת למשתמשים לראות את האתר שלך כאיורגני יותר. מודעות חיפוש בתשלום נועדו לשלב ולחקות את המראה והתחושה של פרסום אורגני, כמו עגלת הקניות של Google וחיפוש Google.

אם אתה כבר מייעל את מנועי החיפוש ומשלם עבור מודעות טקסט בגוגל תוכל לגשת לדוח מיוחד זה כדי ללמוד עוד על אופן השימוש ב- Google Ads כדי להשיג לידים לעסק שלך. הגדלת הדירוג האורגני שלך על ידי פרסום עבור אותן מילות מפתח יכולה אפילו לעלות כסף ל- Google בקליקים שאבדו בתשלום. הסיבה לכך היא שמודעות קניות מנסות להשוות עם רישומים אורגניים ומודעות טקסט, אך הן אינן יעילות באותה מידה.

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה עדיף קידום אורגני או ממומן?

האם כדאי לך לטרוח בתשלום עבור מודעות כמו גוגל אדוורדס או לשחק את המשחק הארוך עם קידום אתרים אורגני? בכל הנוגע לבחירה בין חיפוש בתשלום לחיפוש אורגני בגוגל

אנו יכולים להציע עצות מועילות. בין אם אתה פותח עסק ובין אם אתה מעוניין להרחיב את העסק המצליח כבר, הבנת ההבדלים בין חיפוש אורגני לבין פרסום ברשת החיפוש בתשלום היא קריטית לפיתוח אסטרטגיה שיווקית מוצלחת. בין אם אתה יזם חדש שרק התחיל את דרכו בנוף השיווק הדיגיטלי, ובין אם אתה צריך להשתמש בסוגים השונים של חיפושים בגוגל, הן חיפושים אורגניים והן חיפושי תשלומים מציעים מגוון הזדמנויות הצלחה באופטימיזציה למנועי חיפוש. בסופו של דבר, חשוב להבין את היתרונות שבשימוש ב- PPC בתשלום ובשיווק אורגני חיפוש בתוכנית השיווק שלך.

שתיהן משלימות לאסטרטגיית השיווק שלך במנועי חיפוש אך תוכל לקבל תמונת מצב של מילות מפתח בתשלום ואורגניות על ידי קישור מודעות Google שלך וחשבונות מסוף החיפוש. תוכל גם לקבל קליקים בתשלום על תוצאות חיפוש אורגניות במסוף החיפוש של Google (GSC), המקושר למודעות Google. אחת הדרכים הטובות ביותר להציג תוצאות חיפוש אורגניות היא קישור אליהן מחשבון Google Ads או SearchConsole שלך.

מודעות שופינג בגוגל

מודעות שופינג בגוגל (המכונות גם מודעות פרטי מוצר (pla)) ידועות כשיעור קליקים גבוה יותר באופן עקבי יותר מהמקבילות האורגניות שלהן, לכן צפו שהתוצאות האורגניות שלכם יהיו זהות. מחקר שערכה גוגל מ -2012 מצא כי קליקים בתשלום על תוצאות חיפוש אורגניות המשויכות למילת מפתח ספציפית (למשל “קנה” או “מכר”) מעלים את שיעור הקליקים של המודעות שלך, גם אם המודעה בתשלום ממוקמת בתוצאה אורגנית קשורה. באותו עמוד. מחקרים של גוגל מראים גם כי באמצעות מודעות בתשלום וקידום אתרים אורגני, מפרסמים יכולים להגדיל את תוצאות החיפוש עד 50% מבחינת הקליקים לדף ועד 80% מסך תנועת החיפוש. אתה יכול להופיע גם במסוף החיפוש של גוגל כמודעה בתשלום או אורגני בחשבון מסוף החיפוש שלך, אך עליך לצפות שהתוצאות האורגניות שלך יהיו זהות או לא.

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל זהו חלק שנותן לעסק שלכם תוצאות יחסית מהירות. זה עובד בשיטה מאד פשוטה ובה אנחנו משלמים כסף על מנת שהמודעה או הדף נחיתה שלנו יופיעו במקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל. המודעות של הקידום הממומן בגוגל מוצגות בשני מקומות מרכזיים: מקום אחד זהו רשת החיפוש כלומר במנוע החיפוש של גוגל מעל התוצאות האורגניות (שמקודמות בצורה אורגנית) וברשת המדיה אילו הם אתרים שמשתפים פעולה עם גוגל ומפרסמים בהם את המודעות. מאחורינו עשרות לקוחות מרוצים משירות קידום ממומן בגוגל, אנחנו דואגים לתת לכל לקוח יחס אישי תוך שמירה על הערכים של החברה שהם אמינות, מקצועיות ושקיפות שאיתם אנחנו שומרים על לקוחותינו.

Google Ads, שנקראה בעבר Google AdWords, היא פלטפורמת פרסום בתשלום לקליק (PPC) המפרסמת מודעות לעסקים בתשלום. ליבת Google Ads מוטמעת ברשת החיפוש, המאפשרת למפרסמים להציג את המודעות העסקיות שלהם למשתמשים המחפשים באופן פעיל את המוצרים והשירותים שמציעה חברה. סוכנות P PCP WebFX מפתחת ומנהלת קמפיינים פרסומיים בתשלום בפלטפורמות כמו פרסום בגוגל ומפרסום של מיקרוסופט. בעבר ידועה בזכות adwords של גוגל, והיא כיום אחת מפלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר באינטרנט ומנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם.

מילות מפתח

אופטימיזציה של מילות מפתח יכולה בעקיפין לסייע בהעלאת ציון האיכות של קמפיין פרסום PPC. Google Ads משתמשת בשילוב של יצירת מודעה ומכרז של מילות מפתח מסוימות כדי לקבוע מה אתה מוכן לשלם עבור כל קליק עבור מודעה, שכן היא פועלת במערכת מכירה פומבית בזמן אמת. כדי לזכות במכירה פומבית של מודעות Google ולראות כיצד מודעות Google שלך מופיעות עם מילות מפתח רלוונטיות, עליך לבצע אופטימיזציה לציון האיכות ולסכום הצעת המחיר שלך. ככל שדירוג האיכות שלך גבוה יותר, כך גוגל תחייב פחות את המפרסם (או נותן החסות) עבור המודעות שלך, וככל שערך ה”איכות “יהיה גבוה יותר, כך עלות הפרסום תהיה נמוכה יותר.

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Google Ads

היא יקרה – יעילה מכיוון שאתה מקבל תשלום רק אם מישהו לוחץ על המודעה שלך. מפרסמים יכולים לעקוב ישירות אחר מיקום המודעות שלהם בזמן אמת, כמו גם על שיעור הקליקים. מיקוד גיאוגרפי מאפשר לחברות לסייג קליקים לפי מיקום ועוזר להן להופיע בחיפוש.

בעזרת כלי חכם בשם Research Advertising, המסופק על ידי החבר’ה ב- SEMrush, אתה יכול לראות לאילו מילות מפתח מתחרים שלך מכוונים למילות המפתח שלך ב- Google Ads.

כאשר משתמש מבצע חיפוש המכיל מילת מפתח ספציפית גוגל תציג את מודעת המפרסם כתוצאת חיפוש בתשלום. חברות המפרסמות בתוצאות חיפוש מחויבות כשמישהו לוחץ על המודעה שלהם, מה שמסביר מדוע אנו יודעים על פרסום בתשלום לכל קליק (PPC). אם ברצונך לבנות את תקציב Google Ads שלך ולפתח קמפיין, אנו יכולים לעזור לך עם שירותי ניהול P PC עבור Google Ads, אך זה נועד למאמר אחר. אז אם אתה משתמש במחיר לקליק לקידום המוצרים והשירותים שלך, פרסום בגוגל צריך להיות חלק מהאסטרטגיה בתשלום שלך, בדיוק כפי שהוא מבחינות מסוימות (למעט אולי מודעות פייסבוק).

אם אתה חושב להתחיל עם Google Ads או שאתה על סף התמוטטות, פירוט היתרונות שלנו יכול לעזור לך. אנו מקווים שמודעות Google שלנו עזרו לך לקבל החלטה טובה יותר אם זה מתאים לעסק שלך או לא.

Google Ads מאפשרת לך ליצור ולשתף מודעות מתוזמנות

Google Ads מאפשרת לך ליצור ולשתף מודעות מתוזמנות היטב עבור קהל היעד שלך בין אם בנייד או בשולחן העבודה, בנייד או בשולחן העבודה. עכשיו שאתה יודע אילו סוגי מודעות אתה יכול להפעיל ולמה Google Ads נועד, נבדוק כיצד לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך בעזרת מתכנן מילות המפתח של Google. לדוגמה, תוכנית AdWords של גוגל מאפשרת לך להציב ולהציג מודעות ב- Google AdSense ובאתרים המשתתפים. תשכחו מ- ROI טוב: אופטימיזציה של מודעות Google במחיר מראה לך כיצד למקסם את ההוצאות שלך על מודעות Google באמצעות HubSpot כדי להשיג את החזר ה- ROI הטוב ביותר.

מודעות גילוי כוללות תכונות רבות המסייעות לך לנהל מודעות לתגובה ישירה בדומה למודעות Gmail, בדומה לאופן החיפוש של Google וניהול מודעות Gmail.

Google Ads מאפשרת לחברות ליצור מודעות המוצגות בפני אנשים שביקרו לאחרונה באתר שלהם

Google Ads מאפשרת לחברות ליצור מודעות המוצגות בפני אנשים שביקרו לאחרונה באתר שלהם עבור עסקים בתשלום, מודעות גוגל יכולות להיות דרך נהדרת לנהל תעבורה רלוונטית ומוסמכת בדיוק כאשר אנשים מחפשים את סוג המוצר או השירות שהעסק שלך מציע. פרסום בגוגל מגיע למפרסמים ברגע שהם מחפשים הצעה, ומגיעים ללידים חמים.

Google Ads מבוססת על מערכת הצעות מחיר בה אתה כמפרסם בוחר את הסכום המקסימלי שאתה מוכן לשלם עבור כל קליק על המודעה שלך Google Ads היא פלטפורמת פרסום של תשלום לקליק, כלומר אתה משלם רק אם מישהו לוחץ על המודעות שלך. הדבר הטוב ביותר במודעות גוגל הוא שכאשר משתמשים ממש לוחצים על המודעות, הם משלמים. מתחרים מסוימים משתמשים בגוגל אדוורדס ואף עשויים להציע בתנאי מותג, אך משלמים לך רק אם משתמש לוחץ על מודעה, לא כאשר הוא מחפש אותך.

פרסום באמזון ו- Google Ads הם שניהם כלי פרסום מצוינים שיכולים להיות חלק יעיל באסטרטגיית השיווק המקוונת שלך. כפי שאתה יכול לראות, פייסבוק הצליחה לגוון את אסטרטגיית הפרסום שלה באמצעות Google AdWords ו- Amazon Advertising.

מודעות Google ופייסבוק הן שתי אפשרויות מצוינות לפרסום PPC ובמקרים רבים שתי הפלטפורמות פועלות בצורה הטובה ביותר בשימוש יחד

Google Ads, שנקראה בעבר AdWords, היא פלטפורמת פרסום המופעלת על ידי Google Surprise וכיום היא אחת מפלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר בעולם. הם “שתי הגורילות” של פרסום P-PC וזו אלטרנטיבה מצוינת לפרסום באמזון ולפרסום באמזון פריים.